Klantenservice

Bestellingen en betaling

Bekijk de volledige voorwaarden voor shoppen op zizzi. inclusief betaling, annulering en wijzigingen van je bestelling.

Zijn betalingen via de webshop beveiligd?

Ja, betalingen via de webshop zijn beveiligd, aangezien de betaling via een gecodeerde verbinding via Ayden wordt gemaakt, die door NETS is goedgekeurd. 

Om een hoge veiligheid voor online kaartbetalingen te garanderen, hebben we nieuwe beveiligingsmaatregelen ingevoerd. Wij hebben 3D Secure geïmplementeerd - namelijk "Verified by Visa" en "MasterCard Secure Code". Dit is een gemeenschappelijke beveiligingsnorm voor online kaartbetalingen, ontwikkeld door Visa en Mastercard. 

Hoe het werkt

Wanneer je online een betaling uitvoert, wordt jou om de volgende gegevens gevraagd:

  • Kaartnummer
  • Vervaldatum
  • CVC

Je wordt vervolgens gevraagd je Verified by Visa-wachtwoord of MasterCard Secure Code in te voeren om je aankoop te bevestigen. Als je je kaart nog niet hebt geregistreerd, kun je je registreren tijdens de transactie of hier. Zodra je je kaart hebt geregistreerd, gebruik je de kaart om jezelf te identificeren met je Verified by Visa-wachtwoord of Mastercard Secure Code wanneer je in de toekomst online winkelt.

Wanneer ben ik aan mijn bestelling gebonden?

Je bent pas aan je bestelling gebonden nadat je de stap "Betaling" in de webwinkel hebt voltooid. Het is dan niet mogelijk om de bestelling te annuleren of te wijzigen.

Kan ik mijn order annuleren?

Helaas is het niet mogelijk een order te annuleren. Om te zorgen dat de levering zo snel mogelijk plaatsvindt, verwerken we jouw order zodra we deze ontvangen. 

Het is echter altijd mogelijk je aankoop te retourneren. Lees meer over Ruilen en Retourneren.   

Kan ik mijn bestelling nog veranderen?

Nee, helaas niet.

Zodra je per e-mail een bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, kun je de bestelling niet meer aanpassen. We sturen je order namelijk meteen door naar onze logistieke afdeling, zodat deze zo snel mogelijk geleverd kan worden. Als je je bestelling gelijk wilt annuleren, kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen hun best doen om je bestelling – indien mogelijk - te annuleren.  

We kunnen helaas geen items aan je bestelling toevoegen.

Kan ik een item ruilen?

Het is niet mogelijk een item te ruilen voor een ander product of een andere maat of kleur. We zullen daarom altijd het bedrag van de geretourneerde producten restitueren, binnen de verplichte termijn.

Je kunt een item retourneren door de retourprocedure te volgen. Je kunt deze in de algemene voorwaarden vinden. Als je het item in een andere maat of kleur wenst, dien je een nieuwe bestelling te plaatsen. Lees meer over Ruilen en Retourneren.

Kan ik een kopie van mijn verzendbevestiging ontvangen?

Je ontvangt een verzendbevestiging via e-mail, zodra je bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn. Je kunt altijd de verzendbevestiging vinden, downloaden en printen op www.zizzi.be/nl via het menu <Mijn Account.

Bewaren jullie mijn creditcardgegevens?

Nee, je creditcardgegevens worden niet opgeslagen door Zizzi Denmark ApS. Informatie over je creditcard wordt verwerkt door onze betalingsprovider DIBS and NETS. Het is niet mogelijk voor derden om jouw creditcard gegevens in te zien.

Neem contact met ons op

KLANTENSERVICE

Heb je vragen over onze producten, je bestelling, je retourzending of artikelen die je via onze webshop hebt gekocht? Neem gerust contact op met onze klantenservice.

Bel onze klantenservice op het telefoonnummer: 038 08 61 20
E-mail ons: klantenservice@zizzi.be

Let op: vergeet niet om je ordernummer te vermelden.


OPENINGSTIJDEN KLANTENSERVICE:

Maandag - Donderdag 09:00-17:00,
Vrijdag 09:00-16:00 uur

We proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

NB: De klantenservice is gesloten tijdens weekenden en feestdagen.

Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, DK-7190 Billund, Denemarken  | CRN: 14017577

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

In de webshop kun je op de volgende manieren betalen:

  • VISA
  • MasterCard
  • Paypal
  • Bancontract (via Maestro)

Betalingen via creditcard vinden plaats door middel van een versleutelde verbinding van onze betalingsprovider, Ayden. Bij een betaling wordt er gevraagd om je kaartnummer, de beveiligingscode en de vervaldatum van de kaart.

Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW. Voordat je een betaling in de webshop bevestigt, wordt het totaalbedrag inclusief BTW en andere eventuele kosten getoond.

Als je tijdens het bestellen toch liever de bestelling wilt afbreken, dan kun je annulerend vóórdat je de betaling bevestigt.

Als je de betaling al hebt bevestigd maar toch je aankoop wilt annuleren, dan heb je alsnog het recht om je bestelling te annuleren.  

Er zal een e-mail met een factuur naar je e-mailadres verstuurd worden wanneer jouw bestelling ons warenhuis verlaat. 

Hoe plaats ik een bestelling?

Ben je ouder dan 18 en wil je een aankoop voor jezelf of als cadeau doen, dan kun je een bestelling in onze webshop plaatsen.

Zodra je de betaling hebt voltooid, is de bestelling geplaatst. Je bent niet gebonden door je bestelling totdat je de betaling hebt voltooid.

Wat moet ik doen als ik niet alle producten die ik heb besteld, heb ontvangen?

Indien wij een verkeerd item hebben geleverd, of we hebben een item niet geleverd dat op je factuur of leverbon staat, neem dan contact op met onze klantenservice. We vragen je om je ordernummer bij de hand te houden.

We zullen je order zo snel mogelijk onderzoeken en komen spoedig bij je terug met een antwoord.

Indien een item dat je hebt besteld uitverkocht is, wordt het item uit je order gehaald. Dit wordt aangegeven in een e-mail die je ontvangt wanneer de rest van je bestelling ons magazijn verlaat.

Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?

Wanneer je de bestelling geplaatst hebt, worden eerst je kaartgegevens gecontroleerd en het te betalen bedrag gereserveerd voor ons. Het bedrag wordt van je rekening gehaald zodra je bestelling uit ons warenhuis wordt verzonden. Je ontvangt van ons een e-mail zodra dat gebeurt.

Kan ik de betalingstermijn op mijn oorspronkelijke factuur wijzigen?

Je hebt de mogelijkheid om de betaaldatum van je factuur 10 dagen naar voren te schuiven als je met Klarna Factuur hebt geshopt.

Je kunt de betaaldatum zelf wijzigen door in te loggen op de Klarna-website.

Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om de betalingstermijn uit te stellen als deze al is overschreden.

Kan ik een kopie van mijn Klarna-factuur krijgen?

Je ontvangt een factuur van Klarna per e-mail wanneer je bestelling vanuit ons magazijn wordt verzonden.

Als je een nieuwe kopie van je factuur wilt, neem dan rechtstreeks contact op met Klarna. Je vindt de contactgegevens hieronder.

Klarna klantenservice: tel. 020 808 2852

Hoe neem ik contact op met Klarna?

Als je vragen hebt over de betaling van je factuur, de betalingstermijn wilt verlengen of iets dergelijks, neem dan rechtstreeks contact op met Klarna via de onderstaande contactgegevens.

Klarna klantenservice: 020 808 2852

Betaling met PayPal

Je kunt PayPal als betaalmethode kiezen, en je wordt aan het eind van het bestelproces doorgestuurd naar PayPal.

Als je al klant bent bij PayPal, kun je daar inloggen met je gebruikersgegevens en de betaling bevestigen.

Betalen met PayPal is heel eenvoudig, want iedereen met een bankrekening of creditcard kan gemakkelijk met PayPal betalen.

Waarom kan ik niet met mijn creditcard betalen?

Je kaart dient voorzien te zijn met een geverifieerde Visa/MasterCard Secure Code wanneer je bij ons een bestelling wil plaatsen. 

Je kunt dit via je bank of online bank regelen. Heb je dit gedaan maar kun je nog altijd niet met je creditcard betalen? Neem in dat geval contact op met je bank.

Aan welke eisen moet ik voldoen om te kunnen shoppen bij de webshop?

Je dient 18 jaar of ouder te zijn voordat je een aankoop voor jezelf of als cadeau voor iemand anders kunt doen.

Je dient een leveringsadres in België te hebben. Ook dien je de algemene voorwaarden van Zizzi Denmark ApS te accepteren.

Veelgestelde vragen

Als je jouw mening over je aankoop hebt veranderd, dien je het product zonder onnodige vertraging en uiterlijk 30 dagen vanaf de datum waarop je ons op de hoogte stelt dat je gebruik wilt maken van jouw recht om te annuleren, aan ons retourneren. Het retourrecht geldt 30 dagen vanaf de dag waarop je het artikel hebt ontvangen. 

Je kunt het artikel retourneren door gebruik te maken van het retourlabel "Retourneren Pakket", dat in je pakket zit. Je kunt de instructies volgen die in je pakket staan.

Je dient de kosten te dekken bij het retourneren van een item indien je jouw mening over de aankoop hebt veranderd - zelfs als de eerste levering gratis was. Retourneren voor Zizzi Club members is kosteloos.

Als je ervoor kiest om items uit verschillende orders in hetzelfde pakket te verzenden, vragen wij je om ons hierover te informeren.

Het is niet mogelijk om items te retourneren door ze zelf aan Zizzi Denmark ApS in Billund te leveren.

Vergeet niet om de retourinstructies in jouw pakket te volgen - en let op het Track & Trace-nummer op het retourlabel in jouw pakket.

Het ruilen van artikelen is helaas niet mogelijk. Indien een item niet past , of de reclamatie is niet zoals verwacht, kun je het betreffende artikel retourzenden. Voor het nieuwe artikel dien je dan zelf een nieuwe order te plaatsen.

Als je besluit een artikel te retourneren, draag je zelf de retourkosten zelfs als de oorspronkelijke verzending gratis was.
Je kunt het meegeleverde retouretiket gebruiken en de stapsgewijze instructies volgen. Ben je Club Zizzi Member? Dan is retourneren voor jou gratis.

De verzendkosten voor retourzendingen zijn als volgt, indien je het opgegeven retourlabel gebruikt:

Prijs Lid
Bpost 8 EUR Gratis


Retour van een defect item

Als je een artikel in de webshop hebt gekocht dat, ondanks ons kwaliteitscontroleproces, een defect heeft dat je reden geeft om een klacht in te dienen, hoef je de verzendkosten voor het retourneren niet zelf te dekken. Indien je een defect item retourneert, kun je dit terugsturen met behulp van het retourlabel in het pakket en een ingevuld retourformulier.

klantenservice@zizzi.be

E-mails worden beantwoord op werkdagen, zo snel mogelijk binnen 24 uur

E-maill

Chat

Maandag - Donderdag 09:00-17:00
Vrijdag 09:00-16:00 uur

Start een gesprek

 

038 08 61 20

Maandag - Donderdag 09:00-17:00
​​​​​​​Vrijdag 09:00-16:00 uur

NB: Onze klantenservice spreekt Nederlands