Veelgestelde vragen
Als je jouw mening over je aankoop hebt veranderd, dien je het product zonder onnodige vertraging en uiterlijk 30 dagen vanaf de datum waarop je ons op de hoogte stelt dat je gebruik wilt maken van jouw recht om te annuleren, aan ons retourneren. Het retourrecht geldt 30 dagen vanaf de dag waarop je het artikel hebt ontvangen.
Je kunt het artikel retourneren door gebruik te maken van het retourlabel "Retourneren Pakket", dat in je pakket zit. Je kunt de instructies volgen die in je pakket staan.
Je dient de kosten te dekken bij het retourneren van een item indien je jouw mening over de aankoop hebt veranderd - zelfs als de eerste levering gratis was. Retourneren voor Zizzi Club members is kosteloos.
Als je ervoor kiest om items uit verschillende orders in hetzelfde pakket te verzenden, vragen wij je om ons hierover te informeren.
Het is niet mogelijk om items te retourneren door ze zelf aan Zizzi Denmark ApS in Billund te leveren.
Vergeet niet om de retourinstructies in jouw pakket te volgen - en let op het Track & Trace-nummer op het retourlabel in jouw pakket.
Het ruilen van artikelen is helaas niet mogelijk. Indien een item niet past , of de reclamatie is niet zoals verwacht, kun je het betreffende artikel retourzenden. Voor het nieuwe artikel dien je dan zelf een nieuwe order te plaatsen.
Als je besluit een artikel te retourneren, draag je zelf de retourkosten zelfs als de oorspronkelijke verzending gratis was.
Je kunt het meegeleverde retouretiket gebruiken en de stapsgewijze instructies volgen.
Ben je Club Zizzi Member? Dan is retourneren voor jou gratis.
De verzendkosten voor retourzendingen zijn als volgt, indien je het opgegeven retourlabel gebruikt:
Prijs | Lid | |
---|---|---|
Bpost | 9 EUR | Gratis |
Retour van een defect item
Als je een artikel in de webshop hebt gekocht dat, ondanks ons kwaliteitscontroleproces, een defect heeft dat je reden geeft om een klacht in te dienen, hoef je de verzendkosten voor het retourneren niet zelf te dekken. Indien je een defect item retourneert, kun je dit terugsturen met behulp van het retourlabel in het pakket en een ingevuld retourformulier.
KLANTENSERVICE
Heb je vragen over onze producten, je bestelling, je retourzending of artikelen die je via onze webshop hebt gekocht? Neem gerust contact op met onze klantenservice.
Bel onze klantenservice op het telefoonnummer: 038 08 61 20
E-mail ons: klantenservice@zizzi.be
et op: vergeet niet om je ordernummer te vermelden.
PENINGSTIJDEN KLANTENSERVICE:
Maandag - Donderdag 10:00-17:00,
Vrijdag 10:00-16:00 uur
We proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
NB: De klantenservice is gesloten tijdens weekenden en feestdagen.
Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, DK-7190 Billund, Denemarken | CRN: 14017577
Terugbetalingen worden meestal 1-3 werkdagen nadat we het retour hebben ontvangen verwerkt.
De terugbetaling zal altijd op dezelfde betalingsmanier worden gedaan, als de manier die je gebruikt hebt tijdens de originele bestelling. Afhankelijk van die betalingswijze, wordt onze terugbetaling meestal 2-30 dagen nadat we het geld hebben overgemaakt naar je rekening overgemaakt. Als je betaald hebt met Klarna Factuur, zal Klarna contact opnemen over de terugbetaling.
We kunnen een terugbetaling tegenhouden totdat we de producten hebben ontvangen, of totdat we bewijs hebben ontvangen dat je het product hebt opgestuurd.
De klant is persoonlijk aansprakelijk voor eventuele beschadiging of vermissing van het product, wat voor verlaging van de restitutie kan zorgen.
Indien je niet (meer) over een retourlabel beschikt en artikelen wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen je een nieuw label toesturen.
Je kunt lid worden van Club Zizzi door het registratieformulier in te vullen.
klantenservice@zizzi.be
E-mails worden beantwoord op werkdagen, zo snel mogelijk binnen 24 uur
E-maillChat
Maandag - Donderdag 09:00-17:00
Vrijdag 09:00-16:00 uur
+31 202417703
Maandag - Donderdag 10:00-17:00
Vrijdag 10:00-16:00 uur
NB: Onze klantenservice spreekt Nederlands