Is levering naar een postbus mogelijk?
Nee, in verband met veiligheidsredenen is het niet mogelijk een bestelling op een postbusadres te leveren.
Waarom kan ik mijn pakket niet volgen?
Het kan zijn dat de status van jouw pakketje nog geen update heeft gehad bij de koerier.
Wacht een paar uur en probeer het opnieuw.
Kun je dan nog steeds geen informatie over je bestelling zien, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice:
Zizzi klantenservice: Telefoon: 02 588 8114 of e-mail: klantenservice@zizzi.be
Moet ik BTW en douanekosten betalen?
Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW en douanekosten.
Waar leveren jullie?
We leveren op adressen in België.
Wat zijn de verzendkosten die ik moet betalen zodat mijn bestelling geleverd wordt?
LEVERING AAN HUIS | LID | GEEN LID |
---|---|---|
OP AANKOPEN VOOR MEER DAN €39 | €0.95 | €1.95 |
OP AANKOPEN MINDER DAN €39 | €4.95 | €6.95 |
Ontvang ik een track & trace nummer?
Ja, als het pakket wordt verzonden vanuit ons warenhuis ontvang je via e-mail een Track & Trace-nummer en een verzendbevestiging.
De link naar de tracking van het pakket zal je doorverwijzen naar de DHL-website, waar je het vertrek vanuit ons magazijn tot aan de bezorging aan huis kunt volgen. Het pakket wordt door Bpost geleverd.
Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Wanneer je jouw bestellling hebt geplaatst zal het direct worden doorgestuurd naar ons magazijn, die de bestelling zal verwerken.
Bestel je in het weekend of op een feestdag? Dan verzenden we je bestelling de eerstvolgende werkdag.
Zodra je bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn, sturen we je een Track en Trace nummer toe. Op die manier kun je het pakketje volgen en kun je zien wanneer je jouw bestelling thuis kunt verwachten.
Express-verzending
- Zizzi biedt Express-verzending door het hele land.
- Levertijd 1-2 werkdagen, met uitzondering van feestdagen.
- Langere levertijden kunnen voorkomen in afgelegen gebieden.
- Levering alleen van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen.
- Als klant ontvang je 6 verschillende verzendopties per SMS.
- Hier kun je onder andere kiezen of je je bestelling thuis wilt laten bezorgen of op een zakelijk adres.
- Daarom is het belangrijk dat je het juiste mobiele telefoonnummer geeft.
- Bestel vóór 14.00 uur.
Veelgestelde vragen
Als je jouw mening over je aankoop hebt veranderd, dien je het product zonder onnodige vertraging en uiterlijk 30 dagen vanaf de datum waarop je ons op de hoogte stelt dat je gebruik wilt maken van jouw recht om te annuleren, aan ons retourneren. Het retourrecht geldt 30 dagen vanaf de dag waarop je het artikel hebt ontvangen.
Je kunt het artikel retourneren door gebruik te maken van het retourlabel "Retourneren Pakket", dat in je pakket zit. Je kunt de instructies volgen die in je pakket staan.
Je dient de kosten te dekken bij het retourneren van een item indien je jouw mening over de aankoop hebt veranderd - zelfs als de eerste levering gratis was. Retourneren voor Zizzi Club members is kosteloos.
Als je ervoor kiest om items uit verschillende orders in hetzelfde pakket te verzenden, vragen wij je om ons hierover te informeren.
Het is niet mogelijk om items te retourneren door ze zelf aan Zizzi Denmark ApS in Billund te leveren.
Vergeet niet om de retourinstructies in jouw pakket te volgen - en let op het Track & Trace-nummer op het retourlabel in jouw pakket.
Het ruilen van artikelen is helaas niet mogelijk. Indien een item niet past , of de reclamatie is niet zoals verwacht, kun je het betreffende artikel retourzenden. Voor het nieuwe artikel dien je dan zelf een nieuwe order te plaatsen.
Als je besluit een artikel te retourneren, draag je zelf de retourkosten zelfs als de oorspronkelijke verzending gratis was.
Je kunt het meegeleverde retouretiket gebruiken en de stapsgewijze instructies volgen.
Ben je Club Zizzi Member? Dan is retourneren voor jou gratis.
De verzendkosten voor retourzendingen zijn als volgt, indien je het opgegeven retourlabel gebruikt:
Prijs | Lid | |
---|---|---|
Bpost | 9 EUR | Gratis |
Retour van een defect item
Als je een artikel in de webshop hebt gekocht dat, ondanks ons kwaliteitscontroleproces, een defect heeft dat je reden geeft om een klacht in te dienen, hoef je de verzendkosten voor het retourneren niet zelf te dekken. Indien je een defect item retourneert, kun je dit terugsturen met behulp van het retourlabel in het pakket en een ingevuld retourformulier.
KLANTENSERVICE
Heb je vragen over onze producten, je bestelling, je retourzending of artikelen die je via onze webshop hebt gekocht? Neem gerust contact op met onze klantenservice.
Bel onze klantenservice op het telefoonnummer: 038 08 61 20
E-mail ons: klantenservice@zizzi.be
et op: vergeet niet om je ordernummer te vermelden.
PENINGSTIJDEN KLANTENSERVICE:
Maandag - Donderdag 10:00-17:00,
Vrijdag 10:00-16:00 uur
We proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
NB: De klantenservice is gesloten tijdens weekenden en feestdagen.
Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, DK-7190 Billund, Denemarken | CRN: 14017577
Terugbetalingen worden meestal 1-3 werkdagen nadat we het retour hebben ontvangen verwerkt.
De terugbetaling zal altijd op dezelfde betalingsmanier worden gedaan, als de manier die je gebruikt hebt tijdens de originele bestelling. Afhankelijk van die betalingswijze, wordt onze terugbetaling meestal 2-30 dagen nadat we het geld hebben overgemaakt naar je rekening overgemaakt. Als je betaald hebt met Klarna Factuur, zal Klarna contact opnemen over de terugbetaling.
We kunnen een terugbetaling tegenhouden totdat we de producten hebben ontvangen, of totdat we bewijs hebben ontvangen dat je het product hebt opgestuurd.
De klant is persoonlijk aansprakelijk voor eventuele beschadiging of vermissing van het product, wat voor verlaging van de restitutie kan zorgen.
Indien je niet (meer) over een retourlabel beschikt en artikelen wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen je een nieuw label toesturen.
Je kunt lid worden van Club Zizzi door het registratieformulier in te vullen.
klantenservice@zizzi.be
E-mails worden beantwoord op werkdagen, zo snel mogelijk binnen 24 uur
E-maillChat
Maandag - Donderdag 09:00-17:00
Vrijdag 09:00-16:00 uur
+31 202417703
Maandag - Donderdag 10:00-17:00
Vrijdag 10:00-16:00 uur
NB: Onze klantenservice spreekt Nederlands