Klantenservice

Mijn account

null

Kan ik een bestelling plaatsen zonder op "Mijn account" in te loggen?

Ja, je kunt een bestelling plaatsen zonder in te loggen op Mijn Account.

Hoe gebruik ik Club Zizzi op "Mijn Account"?

Mijn Account stelt je in staat om jezelf eenvoudig aan- of af te melden voor Club Zizzi. Op je profiel kun je aangeven of je e-mails wilt ontvangen.

Wat is "Mijn account"?

"Mijn Account" is een account dat je het makkelijk maakt om een bestelling in onze webshop te plaatsen. Door jouw informatie op te slaan gaat het bestelproces makkelijker en sneller.

Op Mijn Account zie je een overzicht van jouw orders, creditmemo's, enz.

Hoe log ik in op "Mijn account"?

Je kunt altijd via de login-button inloggen die is geplaatst bij de winkelwagen. 

Ben je jouw wachtwoord vergeten, klik dan op wachtwoord vergeten en wij sturen je direct een e-mail met wachtwoord toe.

 

Hoe verwijder ik "Mijn account"?

Om je informatie uit Mijn Account te verwijderen, stuur je een e-mail naar klantenservice@zizzi.be.

Veelgestelde vragen

klantenservice@zizzi.be

E-mails worden beantwoord op werkdagen, zo snel mogelijk binnen 24 uur

E-maill

Chat

Maandag - Donderdag 09:00-17:00
Vrijdag 09:00-16:00 uur

 

+31 202417703

Maandag - Donderdag 10:00-17:00
​​​​​​​Vrijdag 10:00-16:00 uur

NB: Onze klantenservice spreekt Nederlands