Algemene voorwaarden (be/nl)

Lees de algemene voorwaarden aandachtig door voordat u de website gebruikt. Door gebruik te maken van deze website, aanvaardt u hiermee de volledige voorwaarden die u voorliggen.

Welkom bij de officiële webwinkel van Zizzi ("De webshop")..

De webshop wordt verzorgd door Ball Retail A/S, cvr. # 26 40 75 67, Kløvermarken 29, 7190 Billund, Denemarken (“Ball”).

Voordat u een artikel in de webshop kunt bestellen, moet u akkoord gaan met de algemene voorwaarden over het privacybeleid met betrekking tot Ball Retail A/S, naast het retourbeleid. Dit gebeurt automatisch wanneer u actief "klikt" om aan te geven dat u de Algemene voorwaarden hebt gelezen en geaccepteerd.

Door actief te klikken, accepteert u dat we u informatie kunnen geven via e-mail of via papier - afhankelijk van de methode die wij het meest geschikt achten.

We verkopen onze artikelen van de webshop alleen aan klanten die ouder zijn dan 18 jaar.
Door de Algemene voorwaarden te accepteren, bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en dat u alleen als klant winkelt; dat wil zeggen, alleen winkelen voor persoonlijk gebruik of als cadeau voor anderen.

Artikelen van www.zizzi.be kunnen alleen binnen België worden afgeleverd.

1. Bestellen

In de Webshop kunt u informatie over veel artikelen bekijken, zoals de keuze van stoffen, maten, kleuren, handelsmerken, afmetingen, wasgidsen en prijzen.

Hoewel we ons volledig inspannen om de Webshop bij te werken, zullen er gevallen zijn waarbij we het artikel dat in de Webshop wordt getoond niet kunnen leveren, of instanties waarin we de artikelen die u hebt besteld niet kunnen leveren tegen de prijs die in de Webshop wordt getoond.

Daarom zijn wij niet verplicht om een of meer artikelen te leveren die u hebt besteld voordat het geld van uw rekening is overgeschreven.

In uw winkelwagen kunt u de items zien die u hebt gekozen, naast de totale prijs van de items die u hebt gekozen. De prijs wordt getoond in Euro (€) en is inclusief BTW en verzending.

Uw bestelling is niet bindend totdat u de volgende stappen hebt voltooid:

1. Uw bestelling is geplaatst
2. U hebt alle nodige informatie verstrekt
3. De betaling is voltooid

U kunt op elk gewenst moment uw bestelling annuleren als u dat wilt.

2. Betaling

U hebt de volgende opties om voor uw bestelling te betalen:

• Visa/MasterD
• Paypal
• Bancontact (via Maestro)

Betaling per creditcard/betaalpas wordt gecodeerd door een goedgekeurde verbinding via Altapay. Door te betalen met een creditcard/betaalpas, wordt u om uw kaartnummer, beveiligingscode en vervaldatum gevraagd.

Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen door Ball Retail A/S. Onze betaalprovider Altapay behandelt uw creditcard. Het is daarom niet mogelijk voor een buitenstaander om uw creditcardgegevens in ons systeem te verkrijgen.

De betaling wordt van uw rekening afgeschreven wanneer de goederen vanuit ons magazijn worden verzonden. Alleen dan is er een bindende overeenkomst tussen uzelf en Ball Retail A/S.

Kaartbetalingen zijn gratis.

3. Orderbevestiging

Nadat u uw betaling van de door u bestelde producten hebt bevestigd, ontvangt u een automatisch gegenereerde e-mail met een bevestiging van ons.

De e-mail bevat een samenvatting van uw bestelling, d.w.z. type, grootte, kleur en prijs inclusief btw en bezorgkosten, evenals uw bestelnummer. Bewaar deze e-mail als u bijvoorbeeld later contact moet opnemen met onze klantenservice.

De automatisch gegenereerde e-mail is geen acceptatie door ons van uw aanbod, maar het informeert u alleen dat we uw bestelling hebben ontvangen en dat we dienovereenkomstig zullen handelen.

4. Bestelproces

We sturen uw bestelling naar het magazijn zodra uw bestelling is geplaatst. Dit gebeurt zodat de levering zo snel mogelijk kan worden uitgevoerd. Op dezelfde manier kunnen we snel duidelijk maken dat het product op voorraad is.

Als we het product niet op voorraad hebben, ontvangt u hiervan een e-mail.

Als we het product op voorraad hebben, zullen we de artikelen onmiddellijk leveren.

We streven ernaar om uw bestelling vanuit ons magazijn te verzenden op dezelfde werkdag waarop u uw bestelling plaatst in de webshop, op voorwaarde dat de bestelling vóór 15.00 uur lokale tijd wordt ingediend.

Als u de bestelling na 15.00 uur hebt geplaatst, of in het weekend of op een
feestdag, dan worden uw artikelen doorgaans de volgende werkdag verzonden.

Wij aanvaarden geen enkele verantwoordelijkheid als uw bestelling later wordt ontvangen dan u had verwacht.

5. Verzendinformatie

U ontvangt tegelijkertijd een e-mail wanneer uw bestelling wordt verzonden. De e-mail bevat een referentie met betrekking tot uw bestelnummer.

De e-mail bevat de volgende informatie van ons die relevant voor u is. We raden u ten zeerste aan om deze belangrijke informatie te printen en/of op te slaan.

• Trace en tracking-nummer van DHL via Bpost
• Factuur voor uw aankoop
• Algemene voorwaarden

6. Verzendinformatie

Het is niet mogelijk om uw items op te halen bij Ball Retail A/S in Billund, Denemarken.

In plaats daarvan ontvangt u uw items in een pakket met DHL via Bpost.

We zorgen ervoor dat we een overeenkomst sluiten over de levering met DPD. Een artikel is geleverd zodra u het in uw bezit hebt. Dat wil zeggen, zodra het is afgeleverd op uw adres of u het hebt opgehaald van het postkantoor, enz.

Als onze factuur aan u groter is dan € 69,00 (incl. BTW), is de bezorging kosteloos.
Als de bestelling minder is dan € 69,00 incl. BTW, bedragen de verzendkosten voor bezorging aan huis €7.

Uw pakket met uw producten bevat een "Retour" -brief met instructies, naast een sticker waarop staat "retourpakket".

De retourbrief bevat een samenvatting van de items die u hebt aangeschaft, evenals een gids voor eventuele retouren.

Gebruik de retourbrief en de sticker met het "retourpakket" als u een of meer van uw gekochte goederen wilt retourneren. U wilt bijvoorbeeld uw aankoop annuleren of als u wenst te klagen over het product.

Tijdens het uitvoeren van leveringen, wordt u gecrediteerd voor de ontbrekende items van de bestelling. Eventuele relevante kortingen worden ook bijgeschreven in de bestelling. U wordt in beide gevallen op de hoogte gebracht op hetzelfde e-mailadres als vermeld op de aankoop.

7. Annulering

Als klant heeft u het recht om uw aankoop zonder opgave van reden te annuleren tot 14 dagen na de datum waarop u - of een derde partij die door u is genoemd, die niet de leverancier is - het item in uw fysieke bezit heeft.

Om uw recht uit te oefenen, moet u ons binnen 14 dagen na de einddatum laten weten dat u van uw herroepingsrecht gebruik wilt maken. U kunt dit doen door gebruik te maken van het standaardannuleringsformulier, dat is gekoppeld aan het beleid voor algemene voorwaarden.

Of u kunt ervoor kiezen om uw aankoop op andere manieren te annuleren. De melding moet dan eenvoudigweg eenduidig zijn en gericht zijn aan:

Ball Retail A / S
Kløvermarken 29
7190 Billund
Denemarken
[email protected]

Als u gebruik hebt gemaakt van uw herroepingsrecht, zullen wij alle van u ontvangen betalingen betreffende de ingetrokken aankoop, inclusief eventuele levering, terugbetalen tot een waarde van 7 €, die u mogelijk hebt gemaakt voor de levering van uw goederen terugbetalen. (Geldt alleen in het geval u uw gehele bestelling retourneert)

We zijn echter niet verplicht om de kosten te vergoeden die u mogelijk heeft geleden als gevolg van uw eigen keuze van levering anders dan de goedkoopste standaardlevering die wij u hadden aangeboden.

U draagt de directe kosten die aan uw retour zijn verbonden - zelfs als de goederen aanvankelijk gratis zijn verzonden. Deze kosten bedragen gewoonlijk € 10. Het bedrag wordt van uw vordering afgetrokken voordat deze aan u wordt betaald.

Uw terugbetaling wordt zonder onnodige vertraging en uiterlijk binnen 14 dagen gerekend vanaf de datum waarop wij een kennisgeving van u ontvangen met betrekking tot uw beslissing om uw aankoop te annuleren, in gang gezet. U ontvangt uw geld binnen 2-30 dagen, afhankelijk van welke kaart u hebt gebruikt.

We zullen dergelijke terugbetalingen uitvoeren met hetzelfde betaalmiddel als gebruikt werd voor de oorspronkelijke transactie.

We behouden ons het recht voor om een terugbetaling te weigeren totdat we het product van u hebben ontvangen of totdat u het bewijs van uw terugzending van goederen hebt geleverd - afhankelijk van wat het snelst is.

8. Retourneren na annulering

Als u spijt hebt van uw aankoop, moet u het artikel onverwijld en uiterlijk 14 dagen na de datum waarop u ons hebt geïnformeerd dat u gebruik wilt maken van uw recht op annulering, aan ons retourneren.

Om uw goederen te retourneren, raden wij u aan dat u de "retoursticker" en "retourverpakking", die zich op de "Retourbrief" bevindt en bij de goederen is gevoegd wanneer u deze hebt ontvangen, gebruikt.

U kunt de goederen niet retourneren door ze over te dragen aan Ball Retail A/S in Billund, Denemarken. In plaats daarvan moet het artikel worden verzonden naar: Ball Retail A/S, Kløvermarken 29, 7190, Billund, Denemarken, samen met de ingevulde retournota.

Bij het retourneren van artikelen is het uw verantwoordelijkheid als het artikel verloren gaat of beschadigd raakt tijdens het transport, dus onthoud het tracerings- & trackingnummer dat staat vermeld op het etiket van het retourpakket dat u gebruikt.

Als een product een bijzondere waardevermindering heeft ondergaan bij ontvangst van de goederen en deze verslechtering is te wijten aan de behandeling van het product anders dan nodig wordt geacht voor het bepalen van de aard, het eigendom en de manier waarop het product werkt, bent u aansprakelijk voor genoemde bijzondere waardevermindering. Een product heeft zijn waarde voor ons verloren als u de labels van de goederen hebt afgehaald, als u het product hebt gewassen of als u het product langer dan nodig hebt gehad. Bijvoorbeeld, elke tijdsduur die u zou gebruiken tijdens het gebruik van een pashokje wordt als redelijk beschouwd, langer wordt niet als redelijk beschouwd. In dergelijke gevallen kunnen we het product niet aan een andere klant verkopen; daarom heeft het product geen waarde voor ons. U kunt in dergelijke omstandigheden geen restitutie ontvangen.

9. Ruildienst

U kunt niet ruilen voor een ander item of een andere maat, door het product terug te sturen naar zizzi.be - onder deze gegeven omstandigheden; u ontvangt een eenvoudige terugbetaling van de geretourneerde goederen.

10. Verzendfout

Als we helaas niet de goederen hebben geleverd die u had besteld en die op uw factuur en/of uw pakbon staan, neem dan contact op met onze klantenservice (zie punt XV) waar u om uw bestelnummer wordt gevraagd.

Dan zullen we uw bestelling met spoed onderzoeken en u daarna informeren.

11. Klacht

Als u een product hebt gekocht in onze Webshop, dat ondanks onze kwaliteitscontrole toch klachten veroorzaakt, kunt u uw klacht indienen en uw product retourneren.

Als u een klacht bij de Webshop wilt indienen, gebruik dan het bijgevoegde retouretiket en retourneer het product samen met de retournota van Ball Retail A/S aan:

Ball Retail A/S
Kløvermarken 29
7190 Billund
Denemarken
Att.: Klantenservice - E-commerce

Het is belangrijk dat u op de retournota aangeeft dat dit een "Klacht" is, naast de aard van uw klacht, bijvoorbeeld waar /waarom, met betrekking tot het product.

U betaalt de retourzending niet voor defecte goederen. U dient daarom alleen op uw pakket de retoursticker "retourpakket" te plaatsen, die bij uw pakket was gevoegd met de artikelen toen u deze oorspronkelijk ontving. Dan zullen we de betaling verrichten.

Als de goederen defect zijn, betalen we automatisch het bedrag dat u voor het artikel hebt betaald terug. Dit gebeurt zodra we de gelegenheid hebben gehad om het defecte product te onderzoeken.

Dit gebeurt via dezelfde betaalmethode die oorspronkelijk voor de transactie werd gebruikt.

12. Toepasselijk recht - geschillen

Uw aankoop is ook als geheel onderworpen aan het algemene Belgische kooprecht.

Het online klachtenportaal van de Europese Commissie kan worden gebruikt bij het indienen van een klacht. Dit is met name relevant als u een consument bent die in een ander EU-land woont. Klachten moeten hier worden ingediend - http: //ec.europa.eu/odr. Het indienen van een klacht vereist dat u ons e-mailadres [email protected] ingeeft.

13. Waarschuwingen

Wij zijn niet verantwoordelijk voor typefouten tijdens reserveringen en bestellingen, en prijswijzigingen en beschikbaarheid, zoals getoond in de Webshop.

We kunnen niet garanderen dat de kleuren op de webshop precies overeenkomen met de kleuren die de producten in werkelijkheid hebben. Kleurreproducties kunnen sterk afhankelijk zijn van de instellingen van uw computer.

De informatie op de Webwinkel kan technische onnauwkeurigheden of typografische fouten bevatten.

De informatie op de Webwinkel kan zonder kennisgeving worden gewijzigd.

De informatie die op de Webwinkel wordt gepubliceerd, kan verwijzingen of kruisverwijzingen naar andere producten bevatten. Toegang tot dergelijke informatie kan niet worden gegarandeerd, vooral met betrekking tot het feit dat alle informatie zonder kennisgeving kan worden gewijzigd.

14. Privacybeleid en cookies

In verband met uw gebruik van de Webshop, zal er bepaalde informatie over u zijn die zal worden verzameld.
Er zal informatie over u worden geadresseerd, verzameld en gebruikt.

Het is een voorwaarde voor uw gebruik van de Webwinkel dat u het huidige Privacybeleid aanvaardt dat relevant is voor Ball Retail A / S, dat als Bijlage 1 ("Privacybeleid") aan de Algemene Voorwaarden is bijgevoegd. U gaat akkoord met het Privacybeleid, wanneer u actief klikt, dat u deze Algemene voorwaarden accepteert.

Het toepasselijke privacybeleid voor Ball Retail A/S en informatie over het gebruik van cookies is te vinden op de website onder het domein www.zizzi.be.

15. Auteursrecht en handelsmerk

Artikelen en inhoud op de Webwinkel, inclusief tekst, afbeeldingen en audio, zijn auteursrechtelijk beschermd en behoren toe aan Ball Retail A/S.

Goederen en andere inhoud op de Webshop mogen niet worden gebruikt, gereproduceerd, gewijzigd of gekopieerd, tenzij er voorafgaande toestemming is van Ball Retail A/S.

Alle goederen die kunnen worden gekocht op de webshop zijn aangeduid met handelsmerken die zijn geregistreerd door Ball Wholesale ApS, een Ball Retail A/S-groepsmaatschappij.

Het is niet toegestaan om deze handelsmerken voor commerciële doeleinden te gebruiken, tenzij er toestemming is van Ball Wholesale ApS.

16. Contactgegevens

Als u op enig moment contact wilt opnemen met de klantendienst van Ball, belt u dan met 02 588 8114 (maandag - vrijdag: 10.00 tot 18.00 uur).

We kunnen niet worden gecontacteerd in het weekend of op een feestdag.

U kunt ook per e-mail contact met ons opnemen: [email protected]

Of door gebruik te maken van reguliere postdiensten door uw opgegeven correspondentie te sturen naar:

Ball Retail A/S
Kløvermarken 29
7190 Billund
Denemarken
Att .: Klantenservice - E-commerce

-----------------------------------------------------------------------------

Open en print ons standaard annuleringsformulier hier.

U kunt ook de tekst van het formulier kopiëren en deze per e-mail sturen naar [email protected]

 Standaard annuleringsformulier:

(Dit formulier moet worden ingevuld en wordt alleen geretourneerd als de bestelling wordt geannuleerd)

Naar:

Ball Retail A/S, Kløvermarken 29, 7190 Billund, e-mailadres: [email protected]

Hierbij deel ik u mede dat ik mijn bestelling wil annuleren in verband met mijn koopovereenkomst voor de volgende artikelen:

Besteld op:

Ontvangen op:

Naam klant:

Adres van de klant:

Datum:

___________________________________

Handtekening klant

(Alleen als de inhoud van het formulier op papier wordt ingevuld)