Klantenservice

Ikoner_100x1004.png

Stuur het artikel per post terug Lid: Gratis Geen lid: 7,95€

Retouren kunnen worden geregistreerd in ons retourportaal. U krijgt dan het nodige retourmateriaal en informatie over hoe u uw pakket kunt retourneren.

Belangrijk

Zorg ervoor dat je een ontvangstbewijs krijgt wanneer je je retourpakket afgeeft.

Zonder ontvangstbewijs kunnen we helaas geen onderzoek starten als het pakket tijdens transport verloren gaat. In dat geval kunnen we geen terugbetaling uitvoeren.

Terugbetaling

Zodra we je retour hebben ontvangen, starten we met de verwerking. Afhankelijk van de vervoerder kan dit tot 2 weken duren.

Na goedkeuring van je retour ontvang je een e-mailbevestiging en wordt het bedrag teruggestort via dezelfde betaalmethode die je bij je bestelling hebt gebruikt.

Retourvoorwaarden

Zizzi biedt een retourtermijn van 30 dagen vanaf de dag dat je pakket wordt geleverd of klaarstaat om af te halen.

Artikelen moeten in een verkoopbare staat worden geretourneerd. Ze mogen gepast, maar niet gedragen zijn, en moeten vrij zijn van schade, geuren of gebruikssporen die verder gaan dan een normale passing. Alle labels moeten bevestigd zijn, tenzij het artikel defect is.

  • Panty’s en leggings – tenzij defect – moeten ongeopend in de originele verpakking worden geretourneerd.

  • Schoenen – tenzij defect – moeten in de originele schoenendoos worden geretourneerd. De schoenendoos moet vervolgens in een extra beschermende verzendverpakking worden geplaatst.

  • Multipacks. Gedeeltelijke retouren van multipacks worden niet geaccepteerd. De volledige set moet worden geretourneerd om een terugbetaling te ontvangen.

Als de gekozen betaalmethode niet werkt, raden we je aan om de pagina te vernieuwen en opnieuw je kaartgegevens in te voeren of een andere betaalmethode te kiezen. Hier zijn echter enkele mogelijke redenen waarom de door jou gekozen betaalmethode niet werkt:

Creditcard: Je creditcard moet bevestigd zijn met "Verified by Visa/MasterCard Secure Code" om online aankopen te kunnen doen. Deze bevestiging kun je verkrijgen via je bank of in je online bankrekening. Als je je creditcard al hebt bevestigd en nog steeds problemen ondervindt, neem dan rechtstreeks contact op met je bank.

Klarna: Als je Klarna niet als betaalmethode kunt kiezen, kan dit komen doordat je in het verleden sommige van je facturen niet hebt betaald, of omdat er een probleem is met je Klarna-account. Neem in deze gevallen rechtstreeks contact op met Klarna.

Bancontact, iDeal, PayPal, GooglePay, ApplePay: Controleer of je gekoppelde bankrekening voldoende saldo heeft. Als dat het geval is, raden we je aan om contact op te nemen met de betalingsaanbieder of rechtstreeks met je bank, zij kunnen je helpen het probleem op te lossen.

Je kunt je registreren voor onze gratis klantenclub genaamd "Club Zizzi" op onze website. Het registratieformulier vind je helemaal onderaan de homepage of door op het mens-icoontje in de rechterbovenhoek van het venster te klikken en te kiezen voor Account aanmaken.

Wanneer je je aanmeldt voor onze klantenclub, ontvang je een welkomstmail met een link om een wachtwoord voor je nieuwe account aan te maken. Pas wanneer deze stap is voltooid, is je registratie succesvol en ontvang je je welkomstvoucher in een aparte e-mail.

Ikoner_100x100.png Heimlieferung:

  Lid geen lid
Onder 49€ 4,95€ 6,95€
Boven 49€ 0,95€ 1,95€

 

Ikoner_100x1002.png Paketshop:

  Lid geen lid
Onder 49€ 4,95€ 6,95€
Boven 49€ 0,95€ 1,95€

Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. We streven ernaar je bestelling binnen 3–5 werkdagen te leveren.

Let op:

  • Bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.

  • In zeldzame gevallen kan de levertijd worden beïnvloed door omstandigheden buiten onze controle, zoals vertragingen bij de vervoerder of weersomstandigheden.

  • Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een Track & Trace-nummer. Houd er rekening mee dat de tracking mogelijk pas wordt bijgewerkt wanneer het pakket in het bestemmingsland wordt gescand.

De eerste stap is om te controleren of je aankoop voldoet aan de voorwaarden van de voucher. Je kunt deze vinden in de tekst onder de vouchercode. 

De tweede stap is om ervoor te zorgen dat er geen ongeldige vouchercode aan je winkelmandje is toegevoegd. Als dit het geval is, verwijder dan de ongeldige vouchercode.

Werkt het nog steeds niet? Neem dan direct contact op met onze Klantenservice.