Zizzi's nieuwe GRATIS omruilservice

Lets besteld dat niet past, of misschien de verkeerde kleur gekozen? Geen zorgen! Via het retourportaal op onze website kun je je aankoop makkelijk en gratis omruilen.

Eenvoudig ruilen

Vraag in het retourportaal om een omruiling aan, stuur het item terug en wij regelen de rest voor je.

Gratis verzending

Geen extra kosten voor het retourneren van je item(s) of het bezorgen van je nieuwe item(s).

Prijsgarantie

Als hetzelfde item in een andere kleur of maat goedkoper is, betalen we het verschil terug. Is het duurder? Dan betaal jij geen cent extra.

Geen verborgen kosten

Onze ruilservice is 100% gratis – geen extra kosten, geen verrassingen.

Hoe werkt het?

Het ruilen van een item is snel en makkelijk! Volg deze stappen om gratis een andere maat of kleur aan te vragen.


Stap 1

Log in op ons Retourportaal. Je vindt de link onderaan onze website onder "Returnportalen" of klik [hier].

Retour
Ruilen

Stap 2

Selecteer de bestelling(en) met het item of de items die je wilt ruilen.

Redenen voor ruilen
Aantal
Ik heb het item in meerdere maten gekocht
Het item past niet of staat me niet
De kleur was niet zoals verwacht

Stap 3

Kies het item dat je wilt ruilen en klik op "Ruilen". Je moet ook aangeven waarom je het item retourneert.


Stap 4

Je ziet nu de beschikbare maten en kleuren voor ruiling. Als een maat of kleur niet op voorraad is, wordt deze niet weergegeven.


Stap 5

Heb je alle items geselecteerd die je wilt ruilen? Klik dan onderaan de pagina op "Doorgaan naar bevestiging".


Stap 6

Controleer en bevestig je ruilaanvraag.

FAQ

Nee. Wij bieden gratis retourverzending én gratis verzending van het nieuwe item. Je nieuwe item wordt altijd verzonden met standaardverzending.

• Je kunt een item ruilen als het te groot of te klein is, niet goed past of een andere kleur heeft dan verwacht

• Je kunt een item ruilen voor een andere maat of kleur van hetzelfde product (dus niet voor dezelfde maat of kleur).

Het item dat je wilt ontvangen, moet op het moment van ruilen op voorraad zijn.

Items die geretourneerd worden vanwege een defect, kunnen niet worden geruild.

Zodra je je ruiling hebt bevestigd, reserveren wij het nieuwe item voor je.

Je moet je retourpakket binnen 7 dagen terugsturen. Als er binnen deze periode geen scan wordt geregistreerd op het retourlabel, wordt je reservering geannuleerd.

Is het nieuwe item goedkoper op het moment van ruilen? Dan krijg je het verschil terugbetaald.

Is de prijs gestegen? Dan hoef je niets extra te betalen – de ruiling blijft gratis.

Eventuele terugbetalingen worden altijd gedaan via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij je oorspronkelijke aankoop.

Wanneer je een item ruilt, wordt er een nieuwe bestelling aangemaakt.

Deze nieuwe bestelling krijgt je eerdere ordernummer met een toevoeging van EX01 of EX02, afhankelijk van hoe vaak je de ruiloptie hebt gebruikt voor die specifieke bestelling. Het standaard bestelproces is van toepassing op deze nieuwe bestelling.